Computer Olympiad / Rekenaarolimpiade

 
 

Computer Olympiad / Rekenaarolimpiade

PROGRAMMERINGS-OLIMPIADE: INSTRUKSIES AAN DEELNEMERS:

  1. Hierdie vraestel is vir ALLE deelnemers.
  2. Alle AANLYN antwoorde moet op hierdie kompetisie webwerf, beantwoord word.
  3. Vir elke korrekte antwoord op vraag 1 en vraag 2.1 word vier (4) punte toegeken, terwyl vir ’n korrekte antwoord op vraag 2.2 en vraag 3 word agt (8) punte toegeken.
  4. Jy het 60 minute om soveel vrae as moontlik aan te pak.
  5. Programme moet leesbaar en bondig wees en van toepaslike veranderlikename gebruik maak.
  6. Gee die vraagnommer, jou naam, van en die programmeringstaal en weergawe wat jy gebruik in ’n kommentaarlyn aan die begin van elke program, bv. “V3 Koos Smit, Python 2.7
  7. Jy mag aanneem dat die toevoer volgens die spesifikasies van die probleem is, en jy hoef dit nie te toets nie.
  8. Moenie kode skryf om net spesifieke antwoorde te verskaf nie, aangesien die eksterne beoordelaars ander toetsdata mag gebruik.
  9. Maak seker dat jy die programme wat jy geskep het en jou Antwoordblad stoor waar jou onderwyser(es) hulle kan vind.
  10. MOENIE ENIGE PROGRAMME NA DIE EINDE VAN DIE KOMPETISIE VERANDER NIE, DIT SAL JOU DISKWALIFISEER.
  11. GEBRUIK VAN DIE WEBWERF: Enige poging om ander webwerwe of bronne van inligting gedurende die kompetisie te gebruik, sal jou diskwalifiseer.
  12. Uitslae sal na 2 Augustus aan die skool gestuur word.
  13. Die oorspronklike (Engelse) teks is bindend.

Klik nou op die "Hoe om ann te teken" oortjie (tab) bo regs om aan te teken.